כרית הריון
חגורת הריון
בייבי נסט
משטח פעילות
אוניברסיטה לתינוק
מוצרי הריון
מוצרי תינוקות
מאמרים
מחשבון הריון
כרית-הריון-לשינה

כרית הריון לשינה

נשים בהריון בעולם יכולות להתחלק בקלות לשני סוגים, אלה שמתקשות לישון, מתהפכות כל הלילה בחוסר נוחות, מחליפות תנוחות כל עשר דקות , ובבוקר מודיעות לכוווולם ש"הם לא ישנו כל הלילה", ואלו שמשתמשות עם כרית הריון לשינה שלא מבינות למה מתלוננים כל כך ולמרות שהבטן שלהן גדלה, יש קשיים שקשורים להריון, אבל מבחינת שינה הן מסודרות, ברגע שהגוף שוכב על הכרית, הוא נרגע ועובר למצב של שינה רצופה….

כן , זה גם ממש קשור לבריאות (הגוף והנפש) כמובן

כולנו יודעים שחלק משמירה על הבריאות היא שינה טובה ורצופה, אדם שלא ישן טוב לאורך זמן יכול לפתח המון בעיות בריאותיות וגם נפשיות, החל מעצבנות, חוסר ריכוז, וכן עייפות כרונית ובעקבותיהם עוד הרבה מחלות, מה שאומר ששינה חשובה מאוד לכולנו, בפרט לאישה ההריונית שבתוכה מתפתח אדם קטן וממילא הגוף צריך עוד אנרגיה, החל מהמחצית השניה של ההריון (או מהשליש השלישי) נהיה קושי לישון בתנוחה שמאפשרת להירדם לילה שלם, ולכן הרבה נשים מדווחות על ירידה באיכות השינה ועייפות כרונית, ועליה בכאבי גב, רגליים, וגוף.

כרית הריון לשינה מאפשרת לאישה לישון בתנוחה שהגוף יכול להרגע ולשחרר את עצמו, ובאמת להצליח להרדם זמן משמעותי יותר ולא לפתח בעיית שינה כרונית , ובנוסף לאגור כוחות לגידול העובר בבטן ולקראת הלידה שמתקרבת

 

איך כרית הריון לשינה יכולה לעזור?

כרית ההריון עשויה מבד כותנה (כביס אם חששתם) ובתוכה מילוי רך ונעים, הצורה שלה דומה לאותה U באנגלית והשכיבה עליה מאפשרת לגוף להוריד מתח ולחץ מהרגליים ומהבטן שנושאים במשך כל היום (והלילה) את התינוק שגדל בתוך הגוף. ברגע שמניחים את הגוף על הכרית מרגישים שחרור ורוגע , והרוגע מאפשר לגוף לעבור למצב שינה ולאגור אנרגיה.

האם יש סיכונים בשימוש עם כרית הריון?

כרית ההריון לשינה אינה מהווה סיכון, ודווקא מומלצת לנשים שסובלות מחוסר שינה על ידי יועצי שינה ורופאים, הכרית מאפשרת זרימה מיטבית של הדם לכל אברי הגוף, וכך אפילו לשפר את בריאות האישה המשתמשת בה

המלצות על כרית הריון לשינה

נשים רבות שלא מוותרות על הכרית הזו וממליצות לכולן , ומדווחות שאחרי שמתרגלים לאיכות שינה קשה לוותר עליה, שאלנו את  יעל ירושלמי שמשתמשת בכרית בהריון ה-6 שלה, מה דעתה על הכרית והאם תמליץ על כך לנשים נוספות: "כרית ההיריון הצילה לי את השינה, וגם את התפקוד לאורך היום, כאם לחמישה ילדים והשישי בדרך אני צריכה לתפקד במהלך היום וכמובן לישון בלילה טוב כדי שאצליח להיות ערנית וקשובה, לא יודעת מה הייתי עושה בלעדי הכרית הזו" 

וכמו כן ורד.מ. שהשתמשה בכרית וסובלת מסימפיוליזיס מספרת: "השימוש בכרית כל כך עוזר לי שאני לא מוותרת עליה אפילו ליום אחד, פשוט קשה לי לישון בלי, מאז שמשפחתי האוהבת פרגנה לי את הכרית הזו אני ישנה כמו מלכה", אין מקום שלא לקחתי אותה איתי, גם כשהתארחתי אצל חמותי היא היתה חלק מהדברים שלנו, ואל תתפלאו אבל הלידה שלי הייתה מושלמת בזכות הכרית, הצלחתי למרות האפידורל לשבת במיטת בית החולים וללדת בנוחות ובקלות"

לסיכום:

כרית הריון לשינה נועדה לעזור לשינה טובה והקלה על נדודי שינה בהריון, נשים רבות מדווחות על שיפור משמעותי באיכות החיים לאחר השימוש בכרית, והכרית מאפשרת למניעת סיבוכים אפשריים הקשורים להריון ולמנוחה מספקת. אז דאגי לעצמך ולתינוק שלך ולכי לישון בנוחות עם כרית הריון של הריונית ופשוט תדאגי לעצמך.

שתף את המאמר

מאמרים מומלצים
אסור לאכול בהריון

מה אסור לאכול בהריון

בזמן הריון לגוף יש חוקים חדשים שאת חייבת להכיר, בין היתר ישנם מאכלים שאסור לאכול בהריון ומזיקים לתינוק או לאמא , ומה מותר לאכול ואין שום בעיה, גזרו ושימרו! נשים בהריון ובני זוגן חייבים לדעת את זה

קרא עוד »
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות ריק
      Calculate Shipping
      מימוש קופון

      מה מחפשים ?

      לא מצאת את מה שחיפשת ? שלחי לנו הודעה !